Lillens rum

20140414-205104.jpg

Detaljer från lillens blivande rum. Igår kväll var vi på familjekursen som rådgivningen ordnar. Roligt att se vem annan som också var på kursen. Och bra att få en liten update om det jag läst på under graviditeten, eftersom det bara är lite på 20 dagar till bf så har jag hunnit läsa på om sånt som jag funderat på. Sen när vi har det lilla knytet kommer det garanterat tusen frågetecken om allt möjligt, med det tar vi sen. Nu får vår lilla kille gärna komma ❤️

4 thoughts on “Lillens rum

  1. Jättefina detaljer och vilken snygg klädstång! Det är så roligt att inreda barnrum 🙂 Inte länge kvar för er nu, spännande! Lycka till med allt, kram!

  2. Ååh så jag längtar o väntar med dig♡ å hur mycket jag önskar att vi bodde nära varandra med våra små sen. Gör lite ont.
    Jätte fint rum åt lillen.
    massor med kramar! ♡

Kommentera

