Gravidgarderoben / Tips!

gra1

Enkla tröjor i en större storlek, passar till allt och kan användas även då magen växer.
gra2Kavajer är många gånger räddaren i nöden, den kan man ha hela graviditeten. Snyggt till en enkel t-shirt och lösare jeans. 
gra4

Tack och lov för djurmönster! Känns genast roligare!gra5

Randig tröja, alltid en garderobsvinnare!
gra6

Läderjackan, den skulle jag inte klara mig utan! Nu börjar det bli mindre att välja på i garderoben, magen börjar bli för stor för mina vanliga byxor. Min räddning är jeans i en större storlek, har ett par gravidjeans med de är inte sköna. Så länge jag bara kan ha vanliga byxor så kommer jag att ha dem. Tur har jag många låga byxor med bra stretch så de fungerar bra. Jag tycker det är svårt att hitta snygga gravidplagg, varför ska de vara så söta och gulliga. Bara för att jag är gravid vill jag inte klä mig i en annan stil än vanligt. Så mina bästa tips är olika jackor / kavajer / + snygga t-shirt och ett par lite lösare byxor eller låga brallor med super stretch. Då klarar man sig långt.

Kommentera

