Dresses

koll kl koll kl1Nu är den minsann festtider! I år är det som ni säkert märkt massor av paljetter och glitter, vilket jag älskar. Paljetter är något av det snyggaste jag vet. Dessa klänningar är alla väldigt snygga och enkla som man både kan använda till olika tillfällen. Jag har mer och mer börjat ”analysera” mina köp, allt jag köper ska vara väldigt användbart och jag ska veta när jag kan använda plagget. Jag vill inte ha extra plagg hängande i garderoben, på det sättet har mina inköp minskat rejält men de plagg jag har i garderoben använder jag mycket.

Klänningar från Nelly, H&M, Rut & Circle, Zara.

Kommentera

