Mina 5 favorit trender i vinter

1. Lårhöga stövlar

Over-the-knee-Boots-Trend-for-Fall-Winter-2012_19Med knähöga stövlar behöver man inte så mycket extra till, de gör sitt. Ursnyggt!

2. Lurvigt

faux-fur1En kofta, jacka eller tröja med lurv är ett måste i min höstgarderob. Det är också ett plagg som ger det lilla extra och som piffar upp basgarderoben på ett perfekt sätt.

3. Rutor / paljetter

koll rutorRutor tror jag ingen har missat att är en av höstens stora trender. Man ser rutigt på byxor, jackor, skjortor, tröjor, skor och halsdukar. Själv är jag sugen på ett par rutiga byxor eller en rutig halsduk.

Paljetter och glitter är också en stor favorit i vinter, passar utmärkt till alla fester men även till vardagen.

4. Maxirocken

4AVfMFpI vinter vill jag ha en stor härlig vinterjacka så jag inte behöver frysa.

5. Stickat / Läder

307905Stor stickad tröja i ett härligt material som inte blir dåligt efter några användningar. Jag älskar kombinationen stickat och läder.

bilder: Caroline Blomst, Fashionflash och google.

Kommentera

