summer inspiration

Anna Selezneva by Marcus Ohlsson (Hunkydory Spring-Summer 2013) hair-styling-tips-for-the-spring-summer-2013-fashion-show Hermes-Spring-Summer-2013-Ad-Campaign Zimmermann-Swimwear-Spring-Summer-2013-Campaign-13Blumarine-Spring-Summer-2013-Campaign-1 giles-spring-summer-2013-pfwÅh vad jag längtar efter sommaren! Igår kände jag mig pigg och kry på morgonen så jag tänkte att det var dags att jobba. Men nej, fick åka hem istället för att vila. Avskyr att ligga inne då det äntligen börjar bli härligt väder, men en är åtminstone nöjd. Luna. Hon njuter i fulla drag av att få sova med mig hela dagen. Den lilla rackaren. Men imorgon blir det definitivt jobb.

One thought on “summer inspiration

Kommentera

