New balance

Camilleovertherainbow_fashnchips__new_balance DSC_1312 new-balance-574-windbreaker-pink new-balance-2013-spring-summer-windbreaker-574-pack-1Ett par snygga sneakers har jag länge velat ha och skulle verkligen behöva ett par. Speciellt då jag ska börja gå till jobbet. Idag har jag jobbat hela dagen och haft en Wautsi kväll efteråt. Nu ska det bli skönt att sova.

One thought on “New balance

  1. När vi var i NYC förra året gick jag in i säkert 20 olika butiker för att hitta ett par New Balance men de fanns inte i små storlekar. Erik fick istället ett par. Fusk. Jag har inte gett upp hoppet dock, fortsätter leta. Köpte just ett par från Reebok som får funka tills jag hittar perfekta paret.

Kommentera

