Loppisfynd / inredning

5DSC_0209 5DSC_0217 5DSC_0219 5DSC_0224

Eftersom jag jobbade hela förra veckan så har jag två lediga dagar nu i veckan, så jag passade på att göra sånt som jag inte annars hinner göra. Som att gå en loppisrunda och faktiskt leta bland alla saker. Hittade en tavla, horn från något djur och en vas. Såg också ett super snyggt marmorbord med guldben men det var tyvärr för slitet att betala 80 €!? för. Ett soffbord hittade jag också, måste bara slipa det lite och fixa om benen. Det roliga med loppis är att man kan fynda och speciellt om man kan tänka sig att fixa om vissa saker.

Kommentera

