My week

kollMin vecka har bestått av mera inspiration till vårt kommande hem, beställt kök, hittat en lösning på kösbord + hittat vilka kökstolar vi vill ha, fick en fin tavla av min systerdotter, provat nya restaurangen i stan, haft besök av modebloggaren Michelle, ätit middag med mina kära vänner, träffat min fina mor som jag inte sett sen julen, sist men inte minst spikat golv på bygget. Ikväll blir det att fortsätta se Tarantinos senaste film Django Unchained som jag somnade till igår.

Kommentera

