Kitchen inspiration

koll kok 1koll kokNu börjar det roliga på bygget, att få välja köksinredning golv och olika material. Det viktigaste för mig är att det skall vara ljust, fräscht och praktiskt. Sen gillar jag små personliga detaljer som gör att hemmet känns mera ombonat. Jag är väldigt förtjust i vita högblanka kökskåp, schackrutiga golv, råa ytor och koppar detaljer. Jag har letat som en galning efter köksbord men kan inte bestämma mig, helst vill jag göra ett själv för att få det exakt i den storleken jag vill att det ska vara. Vi får se vad det blir.

Kommentera

