Holographical

268165_1280

268166_1280Hur snygg är inte väskan från Proenza Schouler,underbar!! I vår kommer vi att få se en del av dessa ”oljiga” färger, Gillar! Idag har det varit scones bakning, en snabb visit för att kolla in bygget och oj vad det har ändrat. Så roligt att se hur det går framåt och så fint det blir! Just nu vill jag inget annan än flytta in och få ordning på alla våra saker och äntligen kommer jag att ha ett rum för mina kläder och där jag kan sitta och sy. Jag längtar.

Kommentera

