Favoriter i sminkväskan

Några av mina favoriter då det gäller skönhetsprodukter. Bästa foundation jag provat på väldigt länge, från Chanel. Rosa läppstift som ger en mycket fin färg, och en av mina favorit parfymer från Chanel. Fräscha rougen från Face, ger den där pigga lystern till kinderna. Jag är väldigt dålig på att köpa smink, det jag satsar på är foundation men annars blir det oftast tyvärr det billigaste möjliga. Kanske man borde satsa i ordentligt smink, åtminstone en ordentlig ögonskugga som man kan göra sotiga ögon med. Läppstift däremot älskar jag att köpa det är bara att jag glömmer att använda dem. Idag blir det en till dag i sängen med Luna som sällskap, känner mig lite piggare så det är ju positivt.

Kommentera

