Animal prints and necklace

koll ews

Jag gillar djurmönster och prints väldigt mycket just nu. Då jag såg tröjan inne på Zara kunde jag inte låta bli, där hängde den ensam kvar och bara ropade på mig. Halsbandet köpte jag också, perfekt att piffa upp tröjor med.

Nu är det jullov i hela fem dagar för min del, hur skönt!? Imorgon kväll ska det fixas julgodis, får se hur det blir.. dessutom kommer vi att få en liten hund på besök. Min systers lilla chihuahua ska bo hos oss i några dagar. Så då har vi två stycken hundar som vägrar gå ut i det kalla vädret, Luna går inte ens en meter då det är kallt. Känns som ett evighetsprojekt att gå ut med henne. Ett minus med små hundar. Snart ska jag sticka iväg och träffa ett gäng underbara flickor.

Kommentera

