Wishlist

Min wishlist: nya skor, snyggaste lampan från Tom Dixon, ögonskugga att göra sotiga ögon med, klänning med snygg rygg, vackra underkläder, dofter från Byredo, en kavaj med det lilla extra och massor med nitar.

Igår efter jobbet hälsade jag på min mamma och hade en trevlig stund, efter det blev det en hemmakväll för min del. Så otroligt skönt att somna tidigt men vaknade tröttare än nånsin. Känner mig som att ett tåg kört över mig och backat tillbaka. Antagligen ett virus i kroppen som inte vill ge med sig. Inte härligt.

Kommentera

