Fredags inspiration!

Jag älskar streetstyle bilder, den bästa inspirationen enligt mig. Just nu är jag mest sugen på att klä mig i svart och mixa olika material med varann. Färg i all ära men det är något helt fantastiskt med svart. En klar favorit är mixen med paljett byxor, underbara. Imorse var det meningen att jag och Karin skulle fara på morning spin på Jeppis gym, men det blev inget spin pga. för få anmälda. Gissa besvikelsen! Men det blev gymmet istället, skön start på dagen.

Kommentera

