Inspiration / kedjor

Senast då jag var i Kokkola med min mamma fick jag inspiration till att fixa med lite kedjor. Köpte 10 m kedjor från Erkin Halli ( där kan man hitta vad som helst). Har man semester och vädret suger så är det tur att man har inspiration till att fixa lite. Minns inte sist då jag sytt så mycket som nu under semestern. Kul att hinna vara kreativ!

Det här var vad jag fixade med kedjorna. Kommer att bli snyggt till en väldigt enkel outfit. Den första hade jag velat ha lite annorlunda med ännu mer kedjor i, men det får vara sådär tills jag är säker på hur den ska vara.

2 thoughts on “Inspiration / kedjor

    • Tack =) Tyvärr är jag ju inte alltid lika kreativ, men just nu har jag massor av ideér och då måste man bara göra det =) ha det fint!

Kommentera

