Ray-ban Clubmaster

Äntligen är de mina! Har länge tänkt köpa ett par Ray-ban Clubmaster, men jag har aldrig kommit till saken. Redan i vintras bestämde jag mig för att köpa ett par nya brillor mot sommaren, har provat massor av olika modeller + märken. Men de som slutligen kändes mest rätt så var dessa godingar. Dessutom är de såna som aldrig blir helt fel, klassiker. Det tredje paret i min Ray-ban samling. Nu är det shopstop ett tag känner jag.Eftersom jag shoppat lite nya plagg i Sthlm så är det dags att rensa lite ur garderoben och sälja på loppis.

7 thoughts on “Ray-ban Clubmaster

Kommentera

