Stockholm wishlist

På fredag är det äntligen dags för mig att åka till Sthlm, ska bli jätte roligt! Hoppas våren har kommit dit på riktigt så att man kan sitta ute på cafeér. Det ska bli så roligt att se vad Stockholm har att erbjuda, finns säkert en massa fint där. Jag har en del som jag tänkt köpa där, skor- absolut! Parfym från Philosophy- doftar underbart, vårkappa- kanske, smycken + accessoarer ska jag leta på secondhand, några plagg skall inhandlas vad det blir får jag se sen.

3 thoughts on “Stockholm wishlist

  1. Oj söta vännen, jag ska också till Stockholm på lördag. Våra scheman är säkert späckade men hoppas vi stöter på varandra åtminstone, skulle vara så roligt att se dig.

    • Emma vännen, är det sant! Jag hoppas innerligt att vi stöter på varann vore så kul att se dig! Vi kommer att strosa runt i stockholm på lördag så vem vet om vi ses i vimlet =) Många kramar

Kommentera

