Macadamia

Ett tips till er med torrt och frisigt hår, testa Macadamia hårprodukter. Till mitt torra blonderade hår passar de utmärkt, jag måste medge att jag var lite fundersam över att sätta olja i håret. Min tanke var att håret blir stripigt och se smutsigt ut, men där hade jag fel. Håret ser mycket friskare ut och oljan passar perfekt i mitt hår, utan att tynga ner eller att håret ser smutsigt ut. En klar favorit. Finns att köpas på Cosmetique.

Det har varit lugnt på bloggen under helgen, men nu ska det bli ändring på det. Tillbaka till vardagen. Hoppas ni alla haft en skön helg.

Kommentera

