STYLEBY!

Mässan avklarad för denna gång, men roligt har det varit. Jag är så oerhört tacksam och lycklig över att få göra Looklajk projektet med det bästa gänget. Finaste flickorna. Kvällens läsning och inspiration blir min absoluta favorit tidning Styleby, alltid snygga modesidor + de absolut senaste trenderna. Skall man köpa en modetidning och vill få massor av inspiration, köp Styleby. Och äntligen finns Styleby på Holländers, så nu behöver jag inte ens gå långt för att köpa den. Vilken lyx va.

2 thoughts on “STYLEBY!

    • Ja det tycker jag också, mer nytänkande också =) inte tackar jag heller nej till elle, men det är bra med lite omväxling =)

Kommentera

